Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със загряването на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    какво искаш да кажеш Васе, че е възможно всичко да си е OK
    абе и аз незнам какво да правя....? днес след обяд ходих до София и темп. на водата като, че ли беше горе-долу нормална или поне се доближаваше до нормалната даже на едно място ми се включи и перката, но дали това не е резултат от по високата температура на околната среда, защото по едно време термометъра показваше 15градуса???
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

    Comment


    • #17
      Да ти кажа честно и моята е същата. Карам 155 2,0 TS и особено зимата малко трудно загрява. Сменях термостат работата е същата. Зимата и трябва малко да поработи на място преди да тръгнеш (2-3 мин.) и да не я ръчкаш много докато не загрее. Вдигне ли веднъж 60-70 градуса и като я настъпиш ще си влезе в нормалната температура бързо Тези коли са сметнати за по-високи обороти и натоварване, ако я галиш изтива. На магистралата като карам с 90-100 ми пада темп. до 50-60 градуса. Вдигна ли 130 и нагоре се нормализира Въпреки всичко, ако термостата ти е прецакан го смени. Нека си работи алфичката както трябва
      Успех!
      sigpic

      Comment


      • #18
        оказа се, че термостата си е наред което ме зарадва много, а всичко което каза колегата додо155 е абсолютно вярно и точно, на една консултация с човек, които разбира от коли ми беше казано абсолютно същото
        ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
        ALFA ROMEO 33 1.5 TI

        Comment


        • #19
          Здравейте! Аз също имам върпос. Имам алфа 155 1,7туин спарк осем клапанова. Когато работи на място си загрява според мен нормално до 90 градуса и на 91 или 92 се вклйчва вентилатора. Проблема според мен е, (е когато съм в движение много бързо спада температурата и при движение по магистрала например, стои на 60 градуса през лятото и някъде на 50 градуса когато е студено като сега. Спра ли някъде на място много бързо пак си качва температурата до 90. Това нормално ли е или да сменям термостата. На практика така в движение никога не може да ми прегрее двигателя защото колата е достатъчно охладена.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от soldix
            Здравейте! Аз също имам върпос. Имам алфа 155 1,7туин спарк осем клапанова. Когато работи на място си загрява според мен нормално до 90 градуса и на 91 или 92 се вклйчва вентилатора. Проблема според мен е, (е когато съм в движение много бързо спада температурата и при движение по магистрала например, стои на 60 градуса през лятото и някъде на 50 градуса когато е студено като сега. Спра ли някъде на място много бързо пак си качва температурата до 90. Това нормално ли е или да сменям термостата. На практика така в движение никога не може да ми прегрее двигателя защото колата е достатъчно охладена.
            определено си за смяна на термостата
            ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


            :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

            Comment


            • #21
              Ами и аз имам подобен проблем. Моята е 145 1.6 боксер, само, че при мен, когато карам в града, 80-90 градуса си ги подържа, но излезна ли на магистралата, държи към 60 градуса..струва ми се странно, в града термостата да работи добре, а извън градско не...
              145 1.6 boxer 96g ex
              BMW E60 2.5i 2008

              Comment


              • #22
                Под 70 градуса зимата означава че термостата е блокирал на отворено! Това е закон.
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo
                  Под 70 градуса зимата означава че термостата е блокирал на отворено! Това е закон.
                  А така де!!!
                  Вижте хора. Не знам майстори или не, кой какво разправя. Според мен абсолютно се преохлаждате. Не може на 50 гр. маркуча към радиатора да е горещ- та термостата отваря, ако е здрав на по-висока температура- за да пропусне вече топлата охладителна течност и да я охлади. Температурния режим на работа на ДВГ-то трябва да се различава зиме/лете много малко. Ако стига до 50 гр. и всички уреди и датчици са наред, значи или карате двигатели от принципно ново поколение , или термостатите ви са африкански
                  Ша измръзнете ей- парното требе да духа не топло а жежко

                  Comment


                  • #24
                    Тоест съм прав
                    Освен че нямате парно като хората, а и е...ате мамата на двигателя.
                    Да не говорим че разхода ви се вдига с поне 15%.
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Прав си Бобо!
                      И яз им за това сборим, ама ме никой не чуе

                      Comment


                      • #26
                        Хубаво, но нека някой да каже за какво време трябва да се достигне работната температура. На мен ми трябват около 20 минути. Или около 8-9км - от Младост 4 до орлов мост (през цариградско шосе). Чак на орлов мост температурата достига 80 градуса. Иначе извънградско за сега не съм имал проблеми....

                        П.П. Не я чакам да работи на място - все пак трябва да се ходи на работа . Ако все пак реша да я оставя да поработи на място, за какво време би трябвало да си достигне работната температура?
                        Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                        Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                        Lancia Kappa 2.4 5.20

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от SIS
                          Хубаво, но нека някой да каже за какво време трябва да се достигне работната температура. На мен ми трябват около 20 минути. Или около 8-9км - от Младост 4 до орлов мост (през цариградско шосе). Чак на орлов мост температурата достига 80 градуса. Иначе извънградско за сега не съм имал проблеми....

                          П.П. Не я чакам да работи на място - все пак трябва да се ходи на работа . Ако все пак реша да я оставя да поработи на място, за какво време би трябвало да си достигне работната температура?
                          ако тези данни са от този сезон занчи при теб всичко е ок.
                          по принцип знам, че за около 10км. двигателя си достига работната темп.
                          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                          Comment


                          • #28
                            Тези данни са от тази сутрин
                            Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                            Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                            Lancia Kappa 2.4 5.20

                            Comment


                            • #29
                              така или иначе ще го сменявам
                              ето малко инфо за колегите със 155-ци, всеки може да си направи проверка за това дали му работи добре термостата.
                              1.термостата започва да отваря на 87градуса целзиеви(+/-2%)
                              2.термостата е напълно отворен на 101 градуса.
                              ако показанията на вашия термостат са различни от тези там пише това:
                              "if the correct values are not obtained replace the thermostat" демек сменявай го с нов
                              а и друго 58лв. струва.
                              ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                              ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                              Comment


                              • #30
                                моята седи в загряло състояние малко над първата чертичка
                                преди да дулаг път изтиваше яко
                                плато 68 лева за Behr термостати сега съм доволен лятото си седи малко под 90 градуса
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X